Od 1.6.2019 Vám umožníme formou služby, za poplatek a předem stanovených podmínek, vrácení či výměnu zakoupeného zboží. Dosud jsme tuto službu poskytovali zdarma, protože byla využívána výjimečně a prodat skladové zboží bylo projevem schopností obchodníka. Doba a zvyky se mění, proto jsme se museli tomuto novému trendu přizpůsobit a nalézt řešení.
K účtování poplatku jsme bohužel museli přistoupit z důvodu nárůstu výměn zboží. Platba za službu je běžná praxe a jediný rozumný způsob, jak vracení a výměnu zboží firemním zákazníkům dlouhodobě umožnit. Naši dodavatelé storno poplatky účtují také, výrazně vyšší než my a někteří zboží zpět nepřijímají vůbec. Zpracování vratek je náročné a drahé. Navíc se musí zboží v 95% případů znovu zabalit, protože původní obal je poškozen nebo přinejmenším silně znečištěn (zejména u zboží, které je vraceno ze staveb).
Zboží ke vrácení či výměně musí být nepoužité, kompletní, v neporušeném obalu, zkrátka musí být ve stavu způsobilém dalšího prodeje. Poplatek za výměnu a vrácení zboží obsahuje faktické náklady na zpracování vratky a případnou refundaci za dotovanou přepravu. Odstoupením od kupní smlouvy se také vzdáváme zisku z již prodaného zboží a protože jsme obchod, ne konsignační sklad kupujících nebo půjčovna, je výše poplatku počítána poměrem k ceně zboží. O konkrétních poplatcích jsme Vás informovali e-mailem.
Vrácení a výměnu zboží poskytujeme jako službu těm, kteří si ji dobrovolně přejí využít. Mnoho obchodníků zboží nevrací, ale najde si pro něj kupce. Pokud by poplatek při vrácení či výměně nehradil ten, kdo službu využívá, museli bychom náklady promítnout paušálně do ceny zboží všem. Myslíme si, že by takový postup nebyl fair pro ty, kteří zboží nevracejí. Věříme, že následující opatření se setká s Vaším pochopením.
Pro více informací prosím kontaktujte našeho regionálního zástupce: |
René Fojtík produktový manager tel. +420 739 417 657 e-mail: fojtik@lavare.cz |